Bu Blogda Ara

23.1.24

Ellerin.. (Seher)

 

Ellerin var, ellerin yok

Tutuyorum en bilindik boşluğu..

Gözlerin var, gözlerin yok

Düşüyorum en sınırsız uçurumu..

Bir nöbeti devralıyorum

gündüzden geceye..

Nöbet geçiriyorum.

Sen ki inci, sen ki mercan vurgunu

biliyorum hangi zıpkınla vurulduğunu.

Tokuşuyor iki kadeh an'sızın

ağlıyorsun yalnız

ağlıyorum, kalabalık yorgunu..

Ben ki, bir okyanus dibinde

kapalı bir şiir kutusu.

Şâirlerin meclisinde yontuluyorum

ben yontuldukça ayaklarım eksiliyor

gelmek zoru yollarımı kesiyor.

Bu kez sen, durur musun yerinde.?

Gidiyorsun en uzak yolculuğu..

Nereden aşırmalıyım

küçücük bir umudun kuyruğunu.?

*

Çobansızım, Ay'sızım

Güneşimi çaldırmışım

Evren kadar daralmış

bir noktada ''yan''mışım.

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...