Bu Blogda Ara

26.1.24

Erguvan (Seher)


 ''Küçük bir yazıya hapsolmak.!''

*

Eğer anlatabilseydim hâl-i pür-melâlimi

Erguvan derdim hiç düşünmeden.

Pürüzsüz beyazlığı çiçeklendirmek olabilirdi

Kısa bir 'biraz önce' utancımız pembeleştirmeden..

Koca bir Mayıs'tı mevsim, hiç bitip tükenmeyen.

Bir bankın tahtalarına kazıdım beklemişliğimi..

Gelmeyişimizi, gitmeyişimizi; bir mumyanın bezlerinden

sarıldık, sarındık yalnızlıklar kumaşına..

Gocunmadım, gizli damlalarımı biriktirmekten.

Göl oldum, sığmadım kabıma

nehir nehir çağladım evrenimizden..

Ne mi oldum Deli Sancım, ne mi oldum Sevdiceğim

umman içre bir şehri bezedim hayallerimizden..

Diplerin de diplerinde bir ağacın gölgesini

Ömür ördüm, pespembe bir iplikten..

Yürümek değilmiş işin özü

durmakmış, susmakmış derinden..

Susan kelimeler îcad ettim, kahreden

ama Aşk'ı tüketmeyen, tüketemeyen.. 

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...