Bu Blogda Ara

27.1.24

Kuyu Ağzı (Seher)


Sabaha karşıydı ilk bakışlarım

ve karşıydı sabaha, haykırışlarım.!

Geceyi kundakladım ayağımda salladım

ve kundakladım geceyi, sabaha karşıydı.!

Ağrılarım, sızılarım bas bas bağırdı

Bir yangın tuttu yüreğimi gayet ağırdı.!

Heyhat.! Susuz bir çöldü ömrüm, öl'dü.

Bir dağın yamacına yas'landı, kör'dü.

Çekilen toprağımda derin bir çatlağım

ah,, nasıl çiçeksiz, nasıl kurağım.!

Güneşin mızrakları saplanırken düşlerime

düştü takvimimden bir bir yapraklarım..

Hay demeden hû demeden ben git'tim

böldüm ciğerimden bir nefes biçtim

döndüm kıblegâha yıktım putları

ben bu acı şerbeti nereden içtim.?!

Sordum sual ettim bilmeyenlere

bir ''hiç''liğin ortasından, kendime es'tim.!

Estim dört bir yanımdan çarptım kendime

sağlamasız bir dünyada Aşk'a hep pes'tim.!

Şimdi bağırışlarım bir kuyu ağzı

aks eden sedâmı kalanım bildim..

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...