Bu Blogda Ara

13.2.24

Bilmiyorsun (Seher)

 

Rüzgârın uğultusuyla irkildim
Aklıma geldin.. Gitmemişken..
Dilimle mühürlediğim bir zarfı
çıkarıp çıkarıp kokluyorum,
gönderilen adres yerinden.
İçinde kıvranıyor duygularım..
''Hizaya geçin.!'' diyorum harflere
Geçin ki, bu ülkenin artık dirliği yok
kenetlenmiyor eller birbirine.!
Yanık kokusu çalınıyor burnuma
derken bir sağanak peydahlanıyor
kurudu sandığım pınarlarımdan..
Sönüyor sönmesine, lâkin,
duman.! Ah o duman gözlerin,
tütüyor.. durmak'sızım..
Sonsuza yolluyorum is'ten yazımı.
Bin bir gece masallarının
karanlığından dökülüyorum.
Ö*lüme beş kala, hep ö*lümü soluyorum.
Soluyorum toprağımda, görmüyorsun.
Aklım durmadan sana geliyor, bilmiyorsun..
*
*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...