Bu Blogda Ara

1.2.24

Ucundan Seyrediyorum (Seher)

 

Ucundan seyrediyorum, her şeyi ucundan..

Geçmişi, geçmemişi, geçmeyeceği..

Parmaklarım hesap tutuyor

O'ndan yukarıyı susuyor.!

Gözlerim, dengesiz bir kalp atışı gibi

ufuk çizgisinde yalpalıyor..

Ve ayaklarım, sanki benim değiller

bir seri hoş, bir yeri boşu tekmeliyor.!

Boş bir çuval gibi yığılıyorum.

O kadar ''uzak'' kelimelerle doluyum ki,

ağzımdan burnumdan fışkırıyor..

Göz yordamıyla toplamaya çalışıyorum

olmuyor.. Bir cümlecik diyorum.!

Kurulamaz mı hayatın baş köşesine.?

Yeri göğü inleten bir uğultuyla doluyorum

bilmem kaç şiddetinde.!

Ucunda seyrediyorum, her şeyi ucunda

gelmişi, gelmemişi, gelmeyeceği.. 

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...