Bu Blogda Ara

26.2.24

Üçüz Şiir (Seher)

 

Dün gece, üçüz şiir doğurdum

şimdi kucağımdalar..

Bakıp bakıp öpüyorum güzel gözlerinden

Mırıldanıyorum kulaklarına sessizce isimlerini..

Bizim buralarda ezan okumazlar,

şiir okurlar ki, şiirin kadrini kıymetini bilsinler

ömür boyunca.

Ve mısra mısra dökülüp

toparlasınlar şairlerin aşklarını

sonbahar yapraklarından..

Eşleştirsinler ruhlarını acılarından.

Şiir doğmak ağırdır, yürek ister..

Oysa kasaplar yürek satar, kilosu bilmem kaçtan..

''O yürek bu yürek, hangisiysen ''ol''mak gerek

adamakıllısından..'' dedim evlâtlarıma.

Zümrüt gözleri ışıldadı hepsinin..

''Yar gibi ana, şiir gibi diyar,''

dedim kendi kendime.. Sarıldım yüreğime..

Bitmeyecek gebeliğimin şerefine..

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...