Bu Blogda Ara

25.2.24

Eğer ya da Belki.. (Seher)


 Kerbelâ gibiyim, anlıyor musun.?

Boşa kürek çekiyor gözlerim, biliyorum..

Ne yanabiliyorum, ne sönebiliyorum

İki göz mesafesinde, ayrılığı seyr'ediyorum..

*

Çay koy Ey Benim Deli Sancım

yüreğimin üzerine..

Gör bak, demlenince,

avuçlarımla içireceğim..

Hayır gitme.! 

Eğer gidersen, ırak kalırım kendime;

eğer gidersen, gurbeti içime çekeceğim..

*

Yönsüzüm,

çekme gözlerini gözlerimden.!

Ben bu yolları pusulasız

nasıl katedeceğim.?

Ekmek kırıntıları bıraktım tabağımda

Her biriyle bir kuş sevindireceğim..

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...