Bu Blogda Ara

25.2.24

Göğümün Kuşağı (Seher)


 Güneşi her uğurlayışımda,

bir dolunay doğuruyorum - tam ortasında hayatın

ve dolu dolu bir acıyla, kan revan yığılıyorum..

Nice sonra uykumun üzerine uzandığımda

yarı baygın yarı uyanık, rüya üstüne rüyayı

yoruyorum sabaha dek - hangi sabaha -

bir sıkımlık canımı, sıkıyorum yastığımda

ve yastığımı sıktığımda, süzülüyor yaşlarım;

herkes denize bakarak aşk yaşıyor..

Hey gidi yaş'larım.! Yaşlarım.. Benim katıksız aşım.

*

Her uyanışımda - nasıl uyanış -

güneşi üzerime doğmuş buluyorum.

Bilmem hangi yıldızı sevgili etmiş yangınına

ya da, bir ayna mı yoldaş yalnızlığına ki

çift görüyorum.? bilmiyorum..

Ben bunları hep gözü kapalı

hep gözü açık görüyorum..

*

Sevdaya ''kara'' diyenlerin, yüzlerine gülüyorum.

Ser veriyorum sır vermiyorum.!

Ben bu gökkuşağının altından

gece-gündüz

yağmur-çamur

kar-kıyamet

döne döne

döne döne

geçiyorum.. 

*

*Seher* (Tüm Zamanların..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uzak yakın.. (Seher)

  Bir arpa boyu uzağındayım onların, kilometrelerce yakınlığına.. Varlıkla yokluğun savaşında berabere kalan ölümü soluyoruz. Yeniden dirile...